Domů
> Ověřeno zákazníky
Heuréka - Ověřeno zákazníky. Co to pro vás znamená?
Pro zlepšování chodu našeho internetového obchodu coolcool.cz potřebujeme vaší zpětnou vazbu a proto jsme přihlášeni do programu Heuréka – Ověřeno zákazníky
Shrnutí pro vás : když ti dorazí tvoje objednávka, pak ti do pár dní od portálu Heuréka přijde e-mail s dotazníkem spokojenosti.
Budeme moc rádi za jeho vyplnění, jelikož nám to pomáhá se posouvat dále a zlepšovat se……
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Heuréka - Ověřeno zákazníky, do kterého je náš internetový obchod zapojen.
- Tyto dotazníky vám zasíláme pokaždé, když si u nás cokoliv zakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.
- Zpracování vašich osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Heuréka - Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem v našem internetovém obchodě.
- Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby a analýz tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz, kterému předáváme informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
- Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro jejich vlastní účely.
- Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Heuréka - Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků zaškrtnutím v nákupním košíku při provádění objednávky v našem internetovém obchodě nebo jej najdete v odkazu e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník již nebudeme dále zasílat.