Domů > FAQ - Časté dotazy

10 NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ….a mi se je nebojíme zodpovědět 

1. Možnosti dopravy a cena za dopravu?
Naši zákazníci mají možnost si zvolit dopravu PPL.
Cenu dopravy účtujeme standardně 80,- Kč včetně DPH. V případě platby na dobírku účtujeme +20,- Kč.
Dopravné při nákupu nad 1500,- Kč neúčtujeme. (ceny uvedeny pro český trh, ostatní naleznete viz DOPRAVA) 

2. Je zboží uvedené na webu skladem?
Ano, většina produktů z nabídky našeho internetového obchodu je skladem v pražském sídle firmy KILVIL s.r.o. a jsou připraveny ihned k odeslání. Produkty z externího skladu jsou označeny - dodání do 7 pracovních dní - tyto produkty budou zaslány až po obdržení z externího skladu.

3. Kdy obdržím své zboží z objednávky a mohu si zboží vyzvednout osobně?
Při objednávce realizované do 12 hod. v pracovní den se snažíme zboží odeslat ještě tentýž den. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů. Bohužel z důvodu zavedení EET již osobní odběr a platba hotově není možná, děkujeme za pochopení.

4. EET a www.coolcool.cz?   
Dle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto ujednání se vztahuje na platby přes platební bránu GOPAY, v případě platby dopravci PPL (prostředník) poplatník nebude povinen takové platby evidovat (nejsou splněny formální znaky evidované tržby).      

5. Objednal/a jsem si chybnou velikost zboží nebo se mi zboží nelíbí. Je možné jej vyměnit nebo vrátit?  
Pokud Vám zakoupené zboží nesedí nebo se Vám nelíbí, můžete nám ho zaslat zpět do 30dní a my vám zboží vyměníme (dopravné PPL hradí zákazník a v případě dopravy ZDARMA nic nehradí) nebo vrátíme peníze na Váš bankovní účet. V případě vrácení celé objednávky Vám vrátíme celou částku. Vrácené zboží musí být čisté, nenošené a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu se všemi etiketami a vyplněným PROTOKOLEM O VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Zásilku neposílejte na dobírku. Dopravu vráceného zboží si hradí vždy zákazník. Zboží odešlete na adresu: KILVIL s.r.o., Poděbradská 964/36, Praha 9, 190 00. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat každý všední den od 9 do 16 hod. na tel. +420 777 188 860 nebo na e-mailu info@coolcool.cz nebo přes chat ve spodní liště na našem e-shopu.

6. Jak postupovat v případě reklamace a jak dlouho to bude trvat?
Pokud obdržíte zboží, které má výrobní vadu, je možné jej reklamovat. Postup pro správné a rychlé uplatnění Vaší reklamace je následovný – vytiskněte si FORMULÁŘ K REKLAMACI, vyplňte a spolu s reklamovaným zbožím zašlete na adresu skladu firmy KILVIL s.r.o., Poděbradská 964/36, Praha 9, 190 00. Vaše reklamace bude vyřízená neprodleně, nejpozději však do 30 dní od data reklamace (tj. den doručení zboží). O způsobu vyřízení reklamace budete informováni telefonicky, emailem nebo naším pracovníkem.

7. Jakou velikost si vybrat?
U každého produktu, který máme skladem ve více velikostech se nachází převodní orientační tabulka. Pokud si i tak nejste jisti, tak nás neváhejte kontaktovat každý všední den od 9 do 17 hod. na tel. +420 777 188 860 nebo na e-mailu info@coolcool.cz nebo přes chat ve spodním liště na našem e-shopu.

8. Jak odhlásit newsletter?
Newsletter si můžete odhlásit jednoduše stačí na konci každého newsletteru kliknout na odkaz pro odhlášení newsletteru.

9. Jak chráníme vaše osobní údaje?
Všechny důležité údaje ohledně zpracování vašich osobních údajů jsme pro Vás přehledně zpracovali a též jsme pro vás připravily stručný návod ohledně cookies

10. OP - alias obchodní podmínky?
Pokud se chcete dozvědět více o prodeji zboží, například jak probíhá uzavření kupní smlouvy a další můžete nahlédnout do našich obchodních podmínek, kde naleznete vše podrobně vysvětlené.

Aktuálně z našeho instagramu

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace