Domů > FAQ - Časté dotazy

10 NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ….a mi se je nebojíme zodpovědět 

1. Možnosti dopravy a cena za dopravu?
Naši zákazníci mají možnost si zvolit dopravu PPL nebo vyzvednutí na PPL PARCEL SHOPU.
Cenu dopravy účtujeme dle platného ceníku viz DOPRAVA.
Dopravné při nákupu nad 1999,- Kč neúčtujeme. (ceny jsou uvedeny pro český trh).

2. Je zboží uvedené na webu skladem?
Ano, většina produktů z nabídky našeho internetového obchodu je skladem v pražském sídle firmy KILVIL s.r.o. a jsou připraveny ihned k odeslání, zboží expedujeme do 5 pracovních dní. Produkty z externího skladu jsou označeny - dodání do 7 pracovních dní - tyto produkty budou zaslány až po obdržení z externího skladu.

3. Kdy obdržím své zboží z objednávky a mohu si zboží vyzvednout osobně?
Zboží se snažíme odeslat co nejdříve, nejpozději do 5 pracovních dní. V případě slevových akcí, je možné zpoždění odeslání z důvodu přetížení skaldu a dopravní společnosti. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů od odeslání. Bohužel osobní odběr a platba hotově není možná, děkujeme za pochopení.

4. EET a www.coolcool.cz?   
Dle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto ujednání se vztahuje na platby přes platební bránu GOPAY, v případě platby dopravci PPL (prostředník) poplatník nebude povinen takové platby evidovat (nejsou splněny formální znaky evidované tržby).      

5. Objednal/a jsem si chybnou velikost zboží nebo se mi zboží nelíbí. Je možné jej vyměnit nebo vrátit?  
Pokud Vám zakoupené zboží nesedí nebo se Vám nelíbí, můžete nám ho zaslat zpět do 30dní a my vám zboží vyměníme (dopravné PPL hradí zákazník a v případě dopravy ZDARMA nic nehradí) nebo vrátíme peníze na Váš bankovní účet. V případě vrácení celé objednávky Vám vrátíme celou částku. Vrácené zboží musí být čisté, nenošené a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu se všemi etiketami a k vrácení můžete využít náš FORMULÁŘ O VRÁCENÍ ZBOŽÍ, který si zde můžete vytisknout. Zásilku neposílejte na dobírku. Dopravu vráceného zboží si hradí vždy zákazník. Zboží odešlete na adresu: KILVIL s.r.o., Poděbradská 964/36, Praha 9, 19000. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat každý všední den od 9 do 17 hod. na tel.+420 777 188 860, emailu info@coolcool.cz nebo přes chat ve spodní liště na našem e-shopu.

! Upozorňujeme, pokud zboží nakoupíte na Váš živnostenský list / IČO, řídí se tento prodej obchodním zákoníkem (nikoliv občanským zákoníkem) a není proto možné zboží vrátit ve 14 denní zákonem stanové lhůtě !

Nestíháte? Stačí pokud nám doložitelnou formou, například emailem vrácení oznámíte a poté již zboží můžete kdykoliv i po lhůtě 30dní odeslat, platba Vám bude vrácena po obdržení zboží. 

6. Jak postupovat v případě reklamace a jak dlouho to bude trvat?
Pokud obdržíte zboží, které má výrobní vadu, je možné jej reklamovat. Postup pro správné a rychlé uplatnění Vaší reklamace je následovný – vytiskněte si FORMULÁŘ K REKLAMACI, vyplňte a spolu s reklamovaným zbožím zašlete na adresu skladu firmy KILVIL s.r.o., Poděbradská 964/36, Praha 9, 190 00. Vaše reklamace bude vyřízená neprodleně, nejpozději však do 30 dní od data reklamace (tj. den doručení zboží). O způsobu vyřízení reklamace budete informováni telefonicky, emailem nebo naším pracovníkem.

7. Jakou velikost si vybrat?
U každého produktu, který máme skladem ve více velikostech se nachází převodní orientační tabulka. Pokud si i tak nejste jisti, tak nás neváhejte kontaktovat každý všední den od 9 do 17 hod. na tel. +420 777 188 860 nebo na e-mailu info@coolcool.cz nebo přes chat ve spodním liště na našem e-shopu.

8. Jak odhlásit newsletter?
Newsletter si můžete odhlásit jednoduše stačí na konci každého newsletteru kliknout na odkaz pro odhlášení newsletteru.

9. Jak chráníme vaše osobní údaje?
Všechny důležité údaje ohledně zpracování vašich osobních údajů jsme pro Vás přehledně zpracovali a též jsme pro vás připravily stručný návod ohledně cookies

10. OP - alias obchodní podmínky?
Pokud se chcete dozvědět více o prodeji zboží, například jak probíhá uzavření kupní smlouvy a další můžete nahlédnout do našich obchodních podmínek, kde naleznete vše podrobně vysvětlené. Upozorňujeme, že pokud zboží nakoupíte na Váš živnostenský list / IČO, řídí se tento prodej obchodním zákoníkem (nikoliv občanským zákoníkem) a není proto možné zboží vrátit ve 14 denní zákonem stanové lhůtě. Faktura Vám bude zaslána pouze elektronicky na váš email.

Aktuálně z našeho instagramu